PhotoShowOff

Auto log ind

PhotoShowOff handler om billeder. Her kan du uploade dine bedste billeder og få andres kritik og vurdering af dem og måske endda lære lidt fifs til et bedre billede. Det er gratis, underholdende og inspirerende.

HJÆLP MIG HURTIGT Kategori: Fotomanipulering og redigering

Kameramekanikeren
29. July 2011 kl. 09:22

Kommentaren er slettet af en moderator.

Kameramekanikeren
29. July 2011 kl. 09:24

KAN NOGEN HJÆLPE MIG?

Poul Hansnæs
29. July 2011 kl. 09:30

Poul Hansnæs

Oprettet: September, 2010

Du bliver nok slettet automatisk - så det skal du slet ikke tænke på...

Hans Kristian Hannibal-Bach
29. July 2011 kl. 10:27

Oprettet: June, 2011
Fra Odense, Fyn

"3 ja netop :-) Det bliver fint at være her igen når der ikke er klamt her mere :-)

Kameramekanikeren
29. July 2011 kl. 10:42

29. July 2011 kl. 11:15

Fra Odense, Fyn

#5 jeg syntes du skal holde dig til at kommentere på noget du ved noget om
hvem du end er, du tør jo ikke stå ved dine udtalelser

Gert R.
29. July 2011 kl. 11:55

Når alle her finder ud af at blokere dig kan du jo skrive med dig selv. Tror du har behov for en anden type "mekaniker".

Kameramekanikeren
29. July 2011 kl. 12:53

29. July 2011 kl. 13:17

Fra Odense, Fyn

er der ikke en administrator der kan få slettet den idiot ASAP

Peter
29. July 2011 kl. 13:26

Peter

Oprettet: January, 2011

denne person minder mig om en anden person der huserer på soundcheck.dk -et samlingssted for musikere. Hvor der på denne side findes et forum for musikere der vil mødes og spille sammen.
Denne herre bliver ved med at oprette indlæg om at han mangler den og den musiker til at lave de og de ting med.
Hvert tråd denne person laver, indeholder de samme ting og kriterier, men bandnavne, musikstil og personnavne er ændret. -Det er dog tydeligt at se at det er samme person der står bag.

Ignorér ignorér ignorér, det er lettest og håb på at personen til sidst opgiver sin Trollin' og dropper siden.
Administrator kan jo sagtens slette profilen, men personen bag kan jo bare oprette en ny profil.

til dig Kameramekanikeren. -Jeg tror de fleste folk bare griner af dig og jeg håber derfor at det er det du gerne vil have ud af din spam.
Nu er det letteste for dig jo at sige noget om mig og mit indlæg og i den forbindelse har jeg kun latter tilovers for dig.

John Wachenschwanz
29. July 2011 kl. 14:47

John Wachenschwanz

Oprettet: July, 2011
Fra Ishøj

Nu er jeg nød til at komme med et par indlæg:

1. Troede dette var en seriøs site for seriøse fotografer og ikke en klaphat som denne mekaniker som ikke engang har billeder eller profil.

2. PLEASE den som administrere denne site vil DU ikke nok være rar at slette denne HJERNEDØDE person så vi nye fotografer og øvrige på denne udemærket site kan få fred og positiv kritik i stedet for dette.

Hej Peter.

Det er svært at ignorer for nye fotografer som mig for jeg tror det skræmmer os væk p.gr.a denne klaphat og jeg må indrømme at det har strejfet mig at droppe denne site MEN MEN klaphatten skal ikke have lov til dette for jeg er glad for denne site og alle de positive indlæg som man få fra andre.

Kim Vester Boll
29. July 2011 kl. 15:15

Kim Vester Boll

Oprettet: April, 2011
Fra Nordvestjylland

Hej John, du må endelig ikke opgive denne ellers hyggelige side pga en enkelt person der har været her nogle gange under forskellige navne. Jeg tror admin har ferie, ellers ville personen have været fjernet for længe siden?

JesSor
29. July 2011 kl. 15:23

Lad dig ikke skræmme. Den slags savner opmærksomhed. Den for de ved at vi bliver ved at kommentere og lade os påvirke. Ignorer profilen og alt den gøren og laden. Så holder det op med at være sjovt.

Mia Michéle Børglum Cholewa
29. July 2011 kl. 15:47

Oprettet: October, 2010

Morten som, så vidt jeg ved, er den eneste med de beføjelser, har desværre travlt for tiden. Jeg er sikker på profilen og indlæggene vil blive slettet ASAP.

Gert R.
29. July 2011 kl. 16:09

Mia: Har en moderator ikke også nogle beføjelser, el. hvad følger der med titlen??

29. July 2011 kl. 16:20
Opdateret 29/Jul 16:21

Som moderator kan man censurere eller helt fjerne et billede, men det er heldigvis noget som endnu kun har været aktuelt meget få gange.

Kun en admin kan fjerne kommentarer og profiler.

Gert R.
29. July 2011 kl. 16:35

#16 Tak for dit svar Mia.

Peter
29. July 2011 kl. 17:06

Peter

Oprettet: January, 2011

#11 John det er da lidt ærgeligt hvis du lader dig skræmme væk af en enkelt person på et stort forum. Så må jeg sige du giver lidt for let op.

Morten Trolle
29. July 2011 kl. 21:20

Morten Trolle

Oprettet: November, 2009

Det skulle ikke være noget problem - du er hermed bortvist fra siden - du har modtaget en email herom og din profil er slettet.

29. July 2011 kl. 21:58

Fra Odense, Fyn

mange tak :-)

Thomas Heie Nielsen
29. July 2011 kl. 22:12

Thomas Heie Nielsen

Fra København

# 19
Tak fordi du reagerede hurtigt og korrekt.

Jeg har i øvrigt den holdning - og det vil jeg gerne opfordre ALLE til - at den slags "Troll" og spammer, blot skal mødes med tavshed. Den slags personer skal ignoreres. De skal ikke have den nydelse at se at vi "hopper på maddingen" og hidser os op. Det er det han vil have.

Vi kan sagtens have en debat i et forum eller om et billede selvom sådan en person har blandet sig. Bare tal hen over hovedet på ham. Glem ham, så visner han som en plante som ikke vandes.

Kim Vester Boll
29. July 2011 kl. 22:26

Kim Vester Boll

Fra Nordvestjylland

Fint med hurtig udrykning. Det tror jeg styrker siden på sigt.

Lone A.
30. July 2011 kl. 10:29

Lone A.

Fra nordvest-sjælland

# 19, jeg kan ikke være mere enig.

Skriv kommentar

Log ind påkrævet
Du skal være logget ind for at kunne bruge denne funktion.

Email

Adgangskode

Auto log ind
Benyt kun auto log ind på din egen private computer, da autologin fremover automatisk vil logge dig ind.

Opret profil
Glemt adgangskode?
Det kan du med en profil

­