PhotoShowOff

Auto log ind

PhotoShowOff handler om billeder. Her kan du uploade dine bedste billeder og få andres kritik og vurdering af dem og måske endda lære lidt fifs til et bedre billede. Det er gratis, underholdende og inspirerende.

Billederedigering (for et bibeholde en del af billedet m. farve) Kategori: Fotomanipulering og redigering

Winnie Svane
16. November 2011 kl. 01:01

Winnie Svane

Oprettet: September, 2010
Fra Aalborg Øst

Hejsa alle sammen

Jeg håber på at kan finde en venlig sjæl herinde, der kunne have lyst til at hjælpe mig ..

Står her i slutningen af måneden og skal tage nogen billeder af min gravide venindes mave, som julegave til hendes mand ..
Nogen hvor det bare er hende selv, hvor hun har en lyserød sløjfe omkring sig under brysterne, (gerne her vil jeg bibeholde farven) for at symbolisere at det er en pige hun skal have, og samtidig nogen, hvor hendes søn står med sine hænder på maven (her vil der nok os stadig være sløjfen) ..

Men min forspørgelse om hjælp er her, om der er en venlig sjæl herinde, der vil kunne hjælpe mig med den billederedigering, hvis jeg mailede billedet til pers. da jeg ikke selv har et prg. hvor jeg kan lave den redigering i ..

Håber at hører fra en eller nogen ..
På forhånd tak ..

Nicolai
16. November 2011 kl. 02:50

Nicolai

Oprettet: September, 2011
Fra 5540 Ullerslev ( fyn )

Hej Winnie;-) Jeg hjælper meget gerne hvis jrg kan på nogle imopråder:-)

Jan V
16. November 2011 kl. 10:46
Opdateret 16/Nov 10:52

Jan V

Oprettet: September, 2011
Fra Ry

Hej Winnie.

Du kan også tjekke denne tråd ud fra tidligere på PSO :-):
http://photoshowoff.dk/forum/fotomanipulering/77-billedebehandling

Winnie Svane
16. November 2011 kl. 12:43

Winnie Svane

Oprettet: September, 2010
Fra Aalborg Øst

Tusind tak NG vil jeg sætte stor pris på, for vil gerne lave et godt billede til min veninde, og er bange for læringsprocessen vil tage længere tid end den korte tid jeg selv kommer til at have til at redigere/lege med billedet ..

Jan V er glad for du henviser til tidligere tråd, men da jeg kun får meget kort tid fra billedet er taget til min veninde skal have det, vil jeg hellere på forhånd spørge om hjælp, så jeg er sikker på at resultatet bliver godt ..

Skriv kommentar

Log ind påkrævet
Du skal være logget ind for at kunne bruge denne funktion.

Email

Adgangskode

Auto log ind
Benyt kun auto log ind på din egen private computer, da autologin fremover automatisk vil logge dig ind.

Opret profil
Glemt adgangskode?
Det kan du med en profil

­