PhotoShowOff

Auto log ind

PhotoShowOff handler om billeder. Her kan du uploade dine bedste billeder og få andres kritik og vurdering af dem og måske endda lære lidt fifs til et bedre billede. Det er gratis, underholdende og inspirerende.

hjemmeside/gæstebog Kategori: Fri debat

Lone A.
4. January 2012 kl. 17:59

Lone A.

Oprettet: October, 2010
Fra nordvest-sjælland

Jeg søger erfaringer med gæstebøger til hjemmesider.

Jeg har oprettet en hjemmeside og ønsker at tilknytte en gæstebog. Men jeg aner ikke hvad jeg skal vælge. Er det for risikofyldt at vælge en gratisversion eller er de ligeså gode som dem man betaler for?

Glæder mig til at høre om jeres forslag/erfaringer :-)

Mvh. Lone

ole sørensen
4. January 2012 kl. 18:07

ole sørensen

Oprettet: August, 2011
Fra randers

Der er ingen risiko ved at vedhæfte en gæstebog ved hjemmesiden uanset om det er en betalingside eller gratisside
Du har vel en antiviruebeskytter på din computer alligevel.
vh ole

John Ottesen
4. January 2012 kl. 19:19

John Ottesen

Oprettet: March, 2011
Fra 7900 Nykøbing M. Nordjylland

Jeg har haft gæstebog, på begge mine hjemmesider, men de er slettet!

De blev fyldt med udenlandsk reklame, og når først de der 'robotter' har fundet en side, bliver det bare ved.

Jeg har prøvet at holde et års pause, og åbnet dem igen, 3 dage efter var det ca. 80 af slagsen igen.

Lone A.
4. January 2012 kl. 19:26

Lone A.

Fra nordvest-sjælland

Ole; Jeg har antivirus på min computer men det holder jo ikke alt skidt fra computeren. Har du selv erfaring med gæstebøger?

John; Det er lige det jeg frygter. Var det betalingsbøger eller gratis? Og det er kun dine gæstebøger du har slettet ikke?

John Ottesen
4. January 2012 kl. 19:30

John Ottesen

Det var gæstebøger via Jalbum, og jo, det er kun dem der er slettet.

Hvis de først er fundet, tror jeg ikke det betyder noget, om de er gratis eller koster noget at oprette??
Alle kan vel skrive i dem??

ole sørensen
4. January 2012 kl. 19:35

ole sørensen

Fra randers

ja, jeg har gæstebog og har aldrig haft besøg af reklamespam,men har jo også en reklamespærring på

Lone A.
4. January 2012 kl. 19:52

Lone A.

Fra nordvest-sjælland

Ole; Må man spørge om navn på udbyderen?

ole sørensen
4. January 2012 kl. 20:03

ole sørensen

Fra randers

Ja,jeg har one.com og 123 hjemmeside som er gratis igennem digitalfoto,jeg har herigennem on.com frabedt mig reklamer,men 123 har deres reklamer men ikke via min gæstebog.

Lone A.
4. January 2012 kl. 20:12

Lone A.

Fra nordvest-sjælland

Så har du vel også one.com som webhotel? jeg har unoeuro.

John Ottesen
4. January 2012 kl. 20:14

John Ottesen

Jeg har også one.com, og det er jo ikke som sådan reklame, når en robot finder en side, det er jo bare som en hver anden der skriver i en gæstebog!!
Vi andre kan jo også skrive noget 'ævl'!!!

Robotten bliver bare ved og ved!

Der er også foreninger og klubber der er plaget af det, i deres tilmeldinger!!

Lone A.
5. January 2012 kl. 07:47

Lone A.

Fra nordvest-sjælland

Hmmmmm skal, skal ikke ?

trine jeppesen
8. January 2012 kl. 11:50

trine jeppesen

Oprettet: September, 2010
Fra slagelse

hej lone...
jeg har også lige fået lavet hjemmeside, og med hjælp fra en der ik laver andet... det der skal til for at holde disse ude som john snakker om, er at man får en gæstebog tilknyttet, hvor der er de der koder du som gæst skal taste ind inden du kan kommentere i gæstebogen...
jeg har valgt i stedet for gæstebog, lave et forum med diverse under emner, som nu høre til det man laver hjemmesiden om =) her ska man så "tilmelde" sig med email adr...
ved ik om det her gav mening =)

hilsen trine

Lone A.
8. January 2012 kl. 12:37

Lone A.

Fra nordvest-sjælland

Tak Trine. Jo det gav bestemt mening :-) jeg arbejder stadig på om jeg kan finde en gæstebog som har de her koder du taler om. Jeg er bange for at det bliver for "besværligt" for den besøgende hvis de først skal have en kode. i hvert fald på min hjemmeside.

Men jeg vil huske dit forslag som et alternativ :-)

trine jeppesen
8. January 2012 kl. 14:32

trine jeppesen

Oprettet: September, 2010
Fra slagelse

koden fås i forskellige varianter har jeg ladet mig fortælle, for jo der er nogen der stort set ik er til at kunne tyde.. men man kan jo kort smide en linje ind hvor der står at koden er pga sikkerhed for din hjemmeside, så er jeg sikker på af folk gerne skriver den =)

Skriv kommentar

Log ind påkrævet
Du skal være logget ind for at kunne bruge denne funktion.

Email

Adgangskode

Auto log ind
Benyt kun auto log ind på din egen private computer, da autologin fremover automatisk vil logge dig ind.

Opret profil
Glemt adgangskode?
Det kan du med en profil

­