|
Nizzle 23. March 2011 kl. 09:49
|
 Hej jeg har en Canon ixus men når jeg ser de flotte billede i tar med spejlfleks så vil jeg os ha sådan en men hvad skal jeg købe
var inde i en forretning og der sagde manden at jeg skulle køne en olympia kitmodel med 2 linser og han gav mig et lækkert tilbud men er sådan en olympis go ? han sagde de var markedslederne er det riddi
Nizzle/
|
| |
|
Mia Michéle Børglum Cholewa 23. March 2011 kl. 09:54
Oprettet: October, 2010
|
 Det er en smagssag hvad man vil have, det afhænger meget af hvad man vil fotografere, hvilket kamera som ligger godt i hånden, hvilke funktioner man ønsker osv.
Derudover er det ikke så meget huset det kommer an på men hvilket objektiv man dertil vælger.
|
| |
|
Nizzle 23. March 2011 kl. 10:23
|
 Oki han sagde at de to linser var gode der fulgte med
|
| |
|
Anvo 23. March 2011 kl. 11:08
|
 Jeg kender ikke Olympus kameraer,og de er sikkert gode. men markedsledende tror jeg ikke man kan kalde dem. Det er snarere Canon og Nikon. Det er en stor investering at købe et spejlrefleks og objektiver, så mit råd til dig er, at du ikke køber det som et impulskøb, men sætter dig grundigt ind i det inden du vælger. Og så kan det da godt være, at du ender med Olympus alligevel, men så ved du, at du har valgt rigigt.
|
| |
|
Nizzle 23. March 2011 kl. 11:13
|
 oki anvo giver god mening
nizzle/
|
| |
|
MG 23. March 2011 kl. 18:16
Oprettet: January, 2011 Fra Nordsjællland
|
 Hej Nizzle.
Du har nok ikke meget glæde af en en som har Canon, siger det er godt, eller at en Nikon mand er glad for sit kamera.
Selv ville jeg sige at Olympus er et godt køb. Sådan et har jeg selv.
Først og fremmest kan du gå ind og søge under kamera og objektiv her på siden og se hvilke billeder der er taget med hvilket udstyr. Når du så har set om der er kommet gode billeder ud af det udstyr, du tænker på, så gå til din fotohandler og prøv at holde det kamera i hånden og se om størrelse og så videre passer dig. Se om du synes det let let at finde ud af teknisk og træf så dit valg efter hvad du har råd til. Jeg tror faktisk ikke der nogen rigtig dårlige kameraer, nå du er oppe i spejlrefleksklassen, så vælg det der passer dig bedst.
|
| |
|
Nizzle 24. March 2011 kl. 18:01
|
 ja okay pebermand men nu var der lie en der skrev til mig at olympus stopper med at lave spejlfleks så det må jeg ikke købe
|
| |
|
Gunnar Jensen 24. March 2011 kl. 18:42
|
 Det er så vist en meget tidlig Aprilsnar,har ikke hørt eller læst nogen som helst steder at olympus holder op med at lave spejlrefleks,det må være en Canon eller Nikon mand der har sagt det ;-)
|
| |
|
MG 24. March 2011 kl. 18:50 Opdateret 24/Mar 18:52
Oprettet: January, 2011 Fra Nordsjællland
|
 Hej Nizzle
Jeg har sikkert ikke udtrykt mig klart nok. Hvad jeg mente var at du ikke skulle tage min mening om Olympus som den eneste sandhed, kun fordi jeg selv har et. Brug din egen dømmekraft udfra de fotos du kan se på siden her. i Øvrigt tror jeg ikke at Olympus stopper med spejlrefleks. Og hvis de skulle gøre det hvad så? Det kamera du køber, bliver vel ikke ringere af det. Objektiverne er der stadig. og masser af dem i forskellige prisklasser og kvaliteter.
Pebermand
|