|
Henny 7. February 2011 kl. 23:57
Oprettet: November, 2010 Fra Mors
|
 Kære fotovenner.
Jeg satte dette i under udfordringer, fordi jeg i grunden synes, det er en udfordring.
Jeg er blevet opfordret til at sltte det i her, så det være hermed gjort:
Engelsk søsterklub Kategori: Andet
Oprettet af: Henny
Oprettelses tidspunkt: 04. februar 2011 01:43:14
Hvad med at melde jer ind i vores engelske søsterklub?
Jeg synes, det ser ud, som om de kunne trænge til et bitte skub for at få siden rigtig i gang derovre. Hvis vi nu gav dem det skub og viste dem, hvordan en velfungerende fotoside kører?
Jeg er allerede medlem, kom bare ud af busken, så de får lidt dansk starthjælp. Det kniber med kommentarer til billederne derovre.
Jeg kender en del englændere, dem vil jeg præsentere for klubben også. Håber, I vil gøre det samme.
adressen til klubben derovre er:
http://photoshowoff.co.uk/
sådan!
God fornøjelse!
Glad fotohilsen
Henny
|
| |
|
Henny 8. February 2011 kl. 00:01
|
 Jeg kunne også have valgt kategori: andet, men nu blev det altså her.
Webmaster, du er velkommen til at flytte indlægget.
Vil lige sige, at vi er flere, der er i gang derovre PÅ ENGELSK, ligesom for at fylde lidt og give gode og konstruktive kommentarer. Vi ved jo alle, hvor dejligt, det er, når andre fotografer gider/synes, vi skal have en kommentar og måske en tommel.
|
| |
|
Morten Trolle 8. February 2011 kl. 09:51
Oprettet: November, 2009
|
 Fantastisk tiltag Henny :) Så godt du lige pludselig var dukket op derovre :)
Så det bliver spændende at se, om der kommer lidt gang i den, for de er ikke så kvikke til at kommenterer som I er herinde.
|
| |
|
Henny 8. February 2011 kl. 14:17
|
 Når man har foto på hjernen, og Canons fotoside ikke eksisterer længere, ja, så er denne side det naturlige valg for at mødes med de gamle/nye fotovenner. God side, tak for den.
|
| |
|
MG 8. February 2011 kl. 15:14
Oprettet: January, 2011 Fra Nordsjællland
|
 Jeg har meldt mig ind og følger siden med interesse. Jeg ser adskillige gengangerfotos fra den danske side. Er det mig der er sart, men jeg har det svært med at kommentere det samme billede 2 gange. Ville det ikke være bedst kun at indsende nye fotos til den engelske side. Det er i orden med en søsterside. Men en tvillingsøsterside er det i orden?
Michael
|
| |
|
MonaS 8. February 2011 kl. 15:33
Oprettet: November, 2010 Fra Rudersdal 2840
|
 MG- det kan du da have ret i- men faktisk er det jo også bedst at give kommentarerne til deres fotos.
Jeg har plukket mange frem i bunken " ingen kommentarer".
Der kommer faktisk af og til en tilbagemelding og det er vel sådan det må løbes igang.
Det er jo ikke meningen at vi kun skal klappe hinanden på skulderen :-))
|
| |
|
Peter 8. February 2011 kl. 15:46
Oprettet: January, 2011
|
 MG: Jeg lægger helt klart de samme op på den engelske side. Det skulle jo gerne ende med en anden brugergruppe i sidste ende, og at kunne vise mine billeder frem og få kritik på dem, fra udenlandske brugere, er da ret brugbart.
|
| |
|
MG 8. February 2011 kl. 16:13 Opdateret 8/Feb 16:14
|
 Det er i orden med mig. Jeg tror ikke selv, at jeg vil kommentere de billeder igen, som jeg har set før. I den sidste ende bliver det forhåbentlig en ren engelsk/ international site. Jeg vil da heller ikke udelukke at jeg selv, til den tid, uploader billeder som før har været vist her.
Michael
|
| |
|
Morten Trolle 8. February 2011 kl. 16:59
Oprettet: November, 2009
|
 Hej MG,
Vi kommer faktisk med et rent internationalt site i 2011 på .com :o)
Så .co.uk er tænkt til at være for englændere - men ikke desto mindre lækkert, at I vil være med til at sparke det i gang.
--
Morten
|
| |
|
MG 8. February 2011 kl. 17:43
|
 Lyder spændende Morten.
|