|
Morten Trolle 21. March 2011 kl. 22:21
Oprettet: November, 2009
|
 Vi har i dag lanceret en større opdatering til PhotoShowOff.
Opdateringen indeholder en større opdatering af vores backend system, som sikre lettere vedlighold af systemet for os.
Derudover har vi lavet en række småforbedringer og ændringe hidst og her. Bl.a. er der nu kommet nummering af kommanterer og indbakken er nu baseret på samme liste design som notifikationslisten.
Alternativ version er nu en "gratis" upload
Som alle ved har vi begrænset, hvor mange billeder man kan uploade pr. døgn og pr. uge. Dette er simpelthen for at sikre, at I kære brugere prioriterer jeres billeder og vælger de absolut bedste.
Men nu har vi gjort alternativ upload "gratis". Dvs. dette ikke tæller i dit upload forbrug. Så selvom, at du har nået din grænse, kan du stadig uploade alternative versioner.
Vi introducerer artikler
PhotoShowOff har indtil videre primært kun handlet om billeder. Flere brugere giver dog masser af guldkorn fra sig og enkelte brugere har sågar valgt at lave større forumindlæg med tips og vejledning i diverse kategorier.
Den del vil vi gerne dyrke endnu mere.
Især fordi mange af os er her for at lære nyt. Så hvorfor ikke lade dem, som har noget at bidrage med, få fuld mulighed for det.
|
| |
|
Mia Michéle Børglum Cholewa 21. March 2011 kl. 22:23 Opdateret 21/Mar 22:24
Oprettet: October, 2010
|
 SUPER godt tiltag Morten!!
Thump´s WAAAAY in the sky ;)
Hov du har også indført numre til debat indlæg, lækkert! *klapper i mine små glade hænder*
|
| |
|
Kaj S Johansson 22. March 2011 kl. 01:36
Oprettet: July, 2010 Fra Ringe
|
 Enig ;O)gode tiltag kan kun tages med et STORT smil
|
| |
|
Birgitte G 22. March 2011 kl. 06:49
Oprettet: October, 2010
|
 Rigtig godt :) :) :)
|
| |
|
MG 22. March 2011 kl. 08:06
Oprettet: January, 2011 Fra Nordsjællland
|
 Fremragende! Hvor er det godt, at brugernes ønsker bliver hørt og omsat til virkelighed.
|
| |
|
MG 22. March 2011 kl. 10:45
|
 Hej Morten som skrevet er jeg begejstret for opdateringen, men jeg har nu fået problemer med fotografens egen kommentar til det uploadede foto. Første gang kom den meget forsinket, og anden gang slet ikke.
|
| |
|
Morten Trolle 22. March 2011 kl. 11:41
|
 Hej MG,
Det forstod jeg ikke helt?
|
| |
|
Lone A. 22. March 2011 kl. 13:25
Oprettet: October, 2010 Fra nordvest-sjælland
|
 Super gode tiltag :-)
|
| |
|
MG 22. March 2011 kl. 14:59
|
 Hej Morten
Lad mig uddybe hvad der skete. Jeg havde uploadedet foto og skrevet en kommentar i samme arbejdsgang. Derefter tryk videre og kun fotoet kommer frem. Først efter en rum tid dukkede kommentaren frem. Det tog så lang tid at jeg kunne nå at kopiere kommentaren og indrykke den igen, før den oprindelige kommentar viste sig. Dette skete 2 gange med 2 billeder. Jeg kan ikke prøve igen da jeg har ramt loftet.
Håber du forstår hvad jeg mener.
|
| |
|
PR (forkortelse af Poul Rasmussen) 22. March 2011 kl. 16:29
|
 #1 Applaus!
|
| |
|
Lone A. 22. March 2011 kl. 19:22
Oprettet: October, 2010 Fra nordvest-sjælland
|
 Hej Morten. Jeg har uploaded et billede og mine kommentarer til billedet bliver heller ikke vist. (som #6)
|
| |
|
Morten Trolle 22. March 2011 kl. 22:16
|
 Ja kan godt se det ikke kommer med - vi får lige kigget på det
|
| |
|
Morten Trolle 22. March 2011 kl. 22:35
|
 Til #11 og #6
Jeg fik fundet fejlen i backenden og det er nu løst :)
Tak for opmærksomheden.
|