|
Morten Trolle 10. June 2011 kl. 21:50
Oprettet: November, 2009
|
 Kære brugere,
Tidligere har forrige og næste billede links under et billede henvist til forrige og næste billede ud fra billedets upload tidspunkt.
Dvs. kom man fx fra "Mine billeder" og klikkede ind og et af sine egne billeder og derfra klikkede næste, fik man mod forventning et billede som ikke tilhørte en selv.
Det har længe været ønsket, at vi rettede denne detalje, men det har simpelthen været en udfordring.
Derfor er det mig en stor glæde at kunne annoncere, at man nu kan trykke Forrige og Næste og rent faktisk få forrige eller næste billede baseret på den liste man kommer fra.
Håber det giver mening :) Dem som har kommenteret detaljen ved stensikkert, hvad jeg snakker om :)
--
Morten
|
| |
|
Gert R. 10. June 2011 kl. 22:00
|
 Hej Morten.
Kan forestille mig den har været svær. Men super godt. Man skal måske lige gøre opmærksom på at man først skal klikke på fotografens navn, og dernæst vælge fanebladet med antal billeder. Derfra kører det.
Mvh
Gert R. R.
|
| |
|
Mia Michéle Børglum Cholewa 10. June 2011 kl. 23:04
Oprettet: October, 2010
|
 Super godt tiltag. En lille men vigtig detalje som længe har været savnet.
En rose skal du da have @)-´-,--
|
| |
|
Birgitte G 11. June 2011 kl. 09:34
|
 Stor ros! Det er bare super!
|
| |
|
Poul Hansnæs 11. June 2011 kl. 09:50
Oprettet: September, 2010
|
 Morten... Super - så lovede du også at kigge på om man kunne bruge pil tv og pil th for at vælge det næste
Og måske pil op = synes om
og måske pil ned = synes ikke om
Det ville spare meget på musearmsbelastnigerne
|
| |
|
Lone A. 11. June 2011 kl. 19:37
Oprettet: October, 2010 Fra nordvest-sjælland
|
 Det var en god forbedring Morten :-) Men jeg kunne også godt tænke mig pil højre og venste så man er fri for at bruge musen :-)
|
| |
|
Morten Trolle 12. June 2011 kl. 00:24
Oprettet: November, 2009
|
 Jamen #5 og #6 det skal vi da have :) Jeg har været i tænkeboks siden Poul skrev om det første gang.
Den gode nyhed er, at det nu er tilgængeligt. Læs mere her: http://photoshowoff.dk/forum/nyheder/307-tastaturgenveje-pso
Jeg har til en start holdt igen med at lave pil op og ned til synes godt om.
Simpelthen fordi jeg ikke vil risikere, at folk ved et uheld får markeret, at de synes godt om et billede, fordi de rammer piletasterne.
Men jeg tænker det kan løses ved, at man skal holde shift nede imens, men dertil har jeg en mindre teknisk udfordring.
Men frem og tilbage er der nu styr på og lidt til :) Se ovenstående tråd :)
|
| |
|
Lone A. 12. June 2011 kl. 08:22
|
 Det var dejligt Morten. Jeg bruger faktisk pil op og ned til at komme op og ned på siden.
|
| |
|
Poul Hansnæs 12. June 2011 kl. 09:12
|
 Lone det kan du gøre med page up/down - som navnet siger
|
| |
|
Lone A. 12. June 2011 kl. 09:14
|
 Dårlig vane Poul ;-) men for søren hvor er det skønt at kunne hoppe billederne igennem med piletasterne :-)
|
| |
|
Poul Hansnæs 12. June 2011 kl. 09:15
|
 Ja jeg var bange for at Morten havde glemt det - men heldigvis er han meget obs på at gøre os glade og tilfredse...
|
| |
|
Crooner 12. June 2011 kl. 09:23
|
Jo, det giver absolut god mening Morten.
|
| |
|
Gert R. 12. June 2011 kl. 10:37
|
 "Og giver man fanden en lillefinger, er han tilbøjelig til at ville have hele armen."
Synes det er et stort fremskridt. Respekt til dig Morten :-)
|
| |
|
Birgitte G 19. June 2011 kl. 14:45
|
 Jeg synes det er super at man nu kan klikke sig frem i en kategori eller i en enkelt fotografs billeder, tak for det!!! Men det sker næsten hver gang jeg er inde og kigge på nye billeder, at jeg havner et helt andet sted, på et billede fra i vinter eller fra sidste uge. Jeg har ikke opdaget nogen systematik i det, indtil videre har det set ud til at være helt tilfældigt hvornår det sker og efter hvilke parametre .....
|
| |
|
Birgitte G 20. June 2011 kl. 06:01
|
 Nu har jeg fundet noget af systematikken - når jeg kommer fra billede nr 8 i Nye billeder bliver jeg sendt videre til noget helt andet. Nu skal jeg lige prøve at finde ud af, hvad systematikken er i hvad jeg bliver sendt videre til ...
|
| |
|
Lone A. 20. June 2011 kl. 07:39
|
 Birgitte er du sikker på du ikke står i forside overblik, og så i nye billeder? Så er det nemlig rigtigt at du springer over til noget andet.
Jeg gjorde nemlig den fejl og hoppede rundt i billederne, indtil jeg opdagede at jeg skulle gå ind i nye billeder for at det virker rigtigt.
|
| |
|
Birgitte G 20. June 2011 kl. 17:36
|
 Tak for hjælpen! Plejer jo bare at klikke mig videre fra forsiden ;D
|
| |
|
Lone A. 20. June 2011 kl. 17:41