|
Reese 5. December 2011 kl. 20:08
Oprettet: September, 2011 Fra Greve
|
 Jeg synes der mangler en form for "status opdatering" her på siden. Jeg ved ikke om jeg er den eneste der nogle ganger brænder for at dele nogle gode og dejlige foto ture eller nyindkøbt "gear" ..
Måske det godt kan komme til at minde lidt om facebook - men det kunne også være en god måde at dele gode erfaringer på med fx. indstilninger af kamera, indkøb af lir osv.
Jeg ville blot høre jeres meninger omkring dette? Er jeg helt på herrens mark, eller er der andre der brænder for at dele oplevelser og sådanne ting? :-)
Glæder mig til at høre jeres mening :D
-Reese :-)
|
| |
|
MG 6. December 2011 kl. 18:39
Oprettet: January, 2011 Fra Nordsjællland
|
 Det er vel bare at starte en tråd på forum, så vil det vise sig om der er respons. Men hvorfor ikke?
|
| |
|
Reese 7. December 2011 kl. 10:04
|
 Jeg tænker at Forum måske mere er til en diskussion/debat omkring hjælp til indstilninger eller spørgsmål.
en status-opdatering skulle mere være at dele en glæde mig andre omkring en god fototur eller ny-indkøbt grej og sådan, som andre så kunne "tomle" :-)
|
| |
|
Morten Trolle 12. December 2011 kl. 14:19
Oprettet: November, 2009
|
 Hej Reese,
Gode råd om indkøb, indstilling af kamera m.v. er meget velkomne i form af artikler evt.?
|
| |
|
Reese 12. December 2011 kl. 14:49
|
 Ahh, jo - det kunne man selvfølgelig også :-)
|
| |
|
MG 14. December 2011 kl. 07:27
Oprettet: January, 2011 Fra Nordsjællland
|
|
| |
|
Morten Trolle 14. December 2011 kl. 11:13
Oprettet: November, 2009
|
 Hej MG,
Helt bestemt.
Vi har det sidste lange stykke tid haft fokus på ONTV. Men til januar lancerer vi :o)
Så forventer vi kan lægge et massivt fokus på PSO igen til marts ca. og få lanceret alle de tiltag vi går og planlægger.
|