PhotoShowOff

Auto log ind

PhotoShowOff handler om billeder. Her kan du uploade dine bedste billeder og få andres kritik og vurdering af dem og måske endda lære lidt fifs til et bedre billede. Det er gratis, underholdende og inspirerende.

Status-opdatering ?? Kategori: Nyheder fra PhotoShowOff

Reese
5. December 2011 kl. 20:08

Reese

Oprettet: September, 2011
Fra Greve

Jeg synes der mangler en form for "status opdatering" her på siden. Jeg ved ikke om jeg er den eneste der nogle ganger brænder for at dele nogle gode og dejlige foto ture eller nyindkøbt "gear" ..

Måske det godt kan komme til at minde lidt om facebook - men det kunne også være en god måde at dele gode erfaringer på med fx. indstilninger af kamera, indkøb af lir osv.

Jeg ville blot høre jeres meninger omkring dette? Er jeg helt på herrens mark, eller er der andre der brænder for at dele oplevelser og sådanne ting? :-)

Glæder mig til at høre jeres mening :D

-Reese :-)

MG
6. December 2011 kl. 18:39

MG

Oprettet: January, 2011
Fra Nordsjællland

Det er vel bare at starte en tråd på forum, så vil det vise sig om der er respons. Men hvorfor ikke?

Reese
7. December 2011 kl. 10:04

Reese

Fra Greve

Jeg tænker at Forum måske mere er til en diskussion/debat omkring hjælp til indstilninger eller spørgsmål.

en status-opdatering skulle mere være at dele en glæde mig andre omkring en god fototur eller ny-indkøbt grej og sådan, som andre så kunne "tomle" :-)

Morten Trolle
12. December 2011 kl. 14:19

Morten Trolle

Oprettet: November, 2009

Hej Reese,

Gode råd om indkøb, indstilling af kamera m.v. er meget velkomne i form af artikler evt.?

Reese
12. December 2011 kl. 14:49

Reese

Fra Greve

Ahh, jo - det kunne man selvfølgelig også :-)

MG
14. December 2011 kl. 07:27

MG

Oprettet: January, 2011
Fra Nordsjællland

Måske er netop artiklerne stedet for et sådant initiativ, men så må der komme styr på notifikationerne om nye aktiviteter indenfor emnet.
Jævnfør denne tråd:
http://photoshowoff.dk/forum/photoshowoff/381-overblik-artikler

Morten Trolle
14. December 2011 kl. 11:13

Morten Trolle

Oprettet: November, 2009

Hej MG,

Helt bestemt.
Vi har det sidste lange stykke tid haft fokus på ONTV. Men til januar lancerer vi :o)
Så forventer vi kan lægge et massivt fokus på PSO igen til marts ca. og få lanceret alle de tiltag vi går og planlægger.

Skriv kommentar

Log ind påkrævet
Du skal være logget ind for at kunne bruge denne funktion.

Email

Adgangskode

Auto log ind
Benyt kun auto log ind på din egen private computer, da autologin fremover automatisk vil logge dig ind.

Opret profil
Glemt adgangskode?
Det kan du med en profil

­