PhotoShowOff

Auto log ind

PhotoShowOff handler om billeder. Her kan du uploade dine bedste billeder og få andres kritik og vurdering af dem og måske endda lære lidt fifs til et bedre billede. Det er gratis, underholdende og inspirerende.

Billeder ....... synes om Kategori: Om PhotoShowOff

John Ottesen
5. April 2011 kl. 09:59

John Ottesen

Oprettet: March, 2011
Fra 7900 Nykøbing M. Nordjylland

Når man går ind for at se, hvilke billeder en fotograf synes om, ville det så ikke være mest praktisk, om de sidst markerede blev vist først?????

Nu skal man ved brugere, der har været med længe, mange - mange sider tilbage, for at se de billeder, de på det sidste ''synes om''

Mia Michéle Børglum Cholewa
5. April 2011 kl. 10:05

Oprettet: October, 2010

Jeg synes nærmere billederne ligger hulter til bulter. Jeg kan ikke finde noget system i de billeder jeg synes om?

John Ottesen
5. April 2011 kl. 10:12

John Ottesen

Nu havde jeg ikke lige tænkt over mine egne!!!
Men går jeg ind, for at se, hvilke billeder du synes om, så er nr. 1 fra 2009 og det du sidst har markeret (4 april) skal man bladre 30 sider tilbage for at finde????

Har lige set mit eget, og de lægger i fin rækkefølge, det er som om bøtten bliver vendt, når man ser andres???

5. April 2011 kl. 10:58

Oprettet: October, 2010

Jeg tror de er sorteret efter uploads dato, og ikke efter hvornår tomlen er givet, det indtryk får jeg når jeg kigger på mine egne "synes om´er".

Eva
5. April 2011 kl. 11:03
Opdateret 5/Apr 11:03

Eva

Oprettet: January, 2011
Fra Silkeborg opland

Listen med de billeder man har klikket synes om ved, er listet i orden efter uploadsdato..det ældste først.

Derfor synes det også som om det er de billeder man senest har givet tommelop, der står til sidst på listen, fordi man oftest klikker synes om ved de nye bilelder der kommer ind.

Men hvis man f.eks. i dag klikker synes om ved et gammelt billede, så puttes det ind på ens liste efter billedets uploadsdato.

Men korrekt at det ville være bedre om listen var omvendt, så nyeste upload blev vist først

Morten Trolle
5. April 2011 kl. 11:44

Morten Trolle

Oprettet: November, 2009

Vi kigger på det - hele den del skal modificeres voldsomt - men lige nu skal siden lige have lov til at ånde - vi har lige lavet 2 store opdateringer i træk.
(Men jeg lytter og vi skal nok forbedre den del :)

--
Morten

John Ottesen
5. April 2011 kl. 11:59

John Ottesen

Fint nok Morten.

Skriv kommentar

Log ind påkrævet
Du skal være logget ind for at kunne bruge denne funktion.

Email

Adgangskode

Auto log ind
Benyt kun auto log ind på din egen private computer, da autologin fremover automatisk vil logge dig ind.

Opret profil
Glemt adgangskode?
Det kan du med en profil

­