|
Louis Andreasen 20. June 2011 kl. 18:13
Oprettet: June, 2011 Fra Roskilde
|
 Hej.
Først og fremmest, en super fed hjemmeside, der giver god mulighed for at udtrykke sig kunstnerisk med sine billeder og alt det der - og en masse gode ting!
Dog irriterer det mig, når jeg starter, at jeg kun er i stand til at tilføje 6 billeder - er det ikke muligt at opruste det, til måske 10, den første uge man er bruger herinde? Fordi, jeg kan godt forstå argumentationen for, at det ellers kun skal være 3 om dagen ... :)
Med venlige hilsner
Louis
|
|
Morten Trolle 9. January 2012 kl. 14:36
Oprettet: November, 2009
|
 Hej Louis,
Tak for de positive ord først og fremmest.
Og beklager det urimeligt sene svar.
Men grænsen er simpelthen sat som den er, bl.a. for at forhindre at en bruger overtager forsiden med sine billeder.
Som ny bruger kan jeg godt forstå, at man er ivrig efter at vise frem. Men omvendt er også mit indtryk, at ens enkelte billeder får mere opmærksomhed, ved de grænser som eksisterer i dag. Hvis man smider 10 op samtidigt, så kan de enkelte billeder også drukne lidt.
--
Morten
|
|
Hans Kristian Hannibal-Bach 9. January 2012 kl. 17:28
Oprettet: June, 2011 Fra Odense, Fyn
|
 jeg tror faktisk at det kunne give mere gang i siden hvis mængden af oploads bliver begrænset meget mere end nu
jeg syntes det er svært at følge med i alle de billeder der bliver oploadet
hvis hver bruger fx kun kunne oploade et billede om ugen ville det være lettere at følge med
jeg tror jeg ville være mere aktiv med at kommentere og være meget mere selektiv med de billeder jeg selv oploader
|