PhotoShowOff

Auto log ind

PhotoShowOff handler om billeder. Her kan du uploade dine bedste billeder og få andres kritik og vurdering af dem og måske endda lære lidt fifs til et bedre billede. Det er gratis, underholdende og inspirerende.

Kunne tilføje flere billeder, når man starter? Kategori: Om PhotoShowOff

Louis Andreasen
20. June 2011 kl. 18:13

Louis Andreasen

Oprettet: June, 2011
Fra Roskilde

Hej.

Først og fremmest, en super fed hjemmeside, der giver god mulighed for at udtrykke sig kunstnerisk med sine billeder og alt det der - og en masse gode ting!

Dog irriterer det mig, når jeg starter, at jeg kun er i stand til at tilføje 6 billeder - er det ikke muligt at opruste det, til måske 10, den første uge man er bruger herinde? Fordi, jeg kan godt forstå argumentationen for, at det ellers kun skal være 3 om dagen ... :)

Med venlige hilsner
Louis

Morten Trolle
9. January 2012 kl. 14:36

Morten Trolle

Oprettet: November, 2009

Hej Louis,

Tak for de positive ord først og fremmest.
Og beklager det urimeligt sene svar.

Men grænsen er simpelthen sat som den er, bl.a. for at forhindre at en bruger overtager forsiden med sine billeder.

Som ny bruger kan jeg godt forstå, at man er ivrig efter at vise frem. Men omvendt er også mit indtryk, at ens enkelte billeder får mere opmærksomhed, ved de grænser som eksisterer i dag. Hvis man smider 10 op samtidigt, så kan de enkelte billeder også drukne lidt.

--
Morten

Hans Kristian Hannibal-Bach
9. January 2012 kl. 17:28

Hans Kristian Hannibal-Bach

Oprettet: June, 2011
Fra Odense, Fyn

jeg tror faktisk at det kunne give mere gang i siden hvis mængden af oploads bliver begrænset meget mere end nu

jeg syntes det er svært at følge med i alle de billeder der bliver oploadet

hvis hver bruger fx kun kunne oploade et billede om ugen ville det være lettere at følge med

jeg tror jeg ville være mere aktiv med at kommentere og være meget mere selektiv med de billeder jeg selv oploader

Skriv kommentar

Log ind påkrævet
Du skal være logget ind for at kunne bruge denne funktion.

Email

Adgangskode

Auto log ind
Benyt kun auto log ind på din egen private computer, da autologin fremover automatisk vil logge dig ind.

Opret profil
Glemt adgangskode?
Det kan du med en profil

­