PhotoShowOff

Auto log ind

PhotoShowOff handler om billeder. Her kan du uploade dine bedste billeder og få andres kritik og vurdering af dem og måske endda lære lidt fifs til et bedre billede. Det er gratis, underholdende og inspirerende.

Kommentarer Kategori: Om PhotoShowOff

Jack Høier
24. July 2011 kl. 12:00

Jack Høier

Oprettet: October, 2010
Fra Østerbro

Jeg er begyndt ikke at kommentere de billeder jeg godt kan lide eller omvendt, grunden er at jeg ikke kan slå det fra med at få mails ved nye kommentarer, hvilket ikke er fedt hvis det er et populært billede. Andre der har haft dette problem og ved hvordan det løses? og ja, jeg har fjernet fluebenet nede i bunden ;o)

Hilsen Jack

MG
24. July 2011 kl. 12:48

MG

Oprettet: January, 2011
Fra Nordsjællland

Hej Jack. Du må ind under indstillinger oppe foroven. Derefter notifikationsindstillinger. Her må du fjerne de forskellige flueben, som ikke passer dig.
Håber at det hjælper, det har i hvert fald hjulpet mig.
Michael.

Jack Høier
24. July 2011 kl. 12:56

Jack Høier

Oprettet: October, 2010
Fra Østerbro

Tak Michael :o) jeg tror det var det der skulle til... troede bare at det var nok at fjerne fluebenet at man IKKE ville have en email ved nye kommentarer.

Hilsen Jack

Morten Trolle
24. July 2011 kl. 19:34

Morten Trolle

Oprettet: November, 2009

Hej Jack,

Det burde det såmænd også være - det tester vi lige af og får rettet, såfremt der er en fej.

Gert R.
25. July 2011 kl. 11:31

Man får i mailen også mulighed for at framelde flere notifikationer ved det enkelte billede. Der er altså mange muligheder :-)

Skriv kommentar

Log ind påkrævet
Du skal være logget ind for at kunne bruge denne funktion.

Email

Adgangskode

Auto log ind
Benyt kun auto log ind på din egen private computer, da autologin fremover automatisk vil logge dig ind.

Opret profil
Glemt adgangskode?
Det kan du med en profil

­