PhotoShowOff

Auto log ind

PhotoShowOff handler om billeder. Her kan du uploade dine bedste billeder og få andres kritik og vurdering af dem og måske endda lære lidt fifs til et bedre billede. Det er gratis, underholdende og inspirerende.

Fototur og fælles uploads, hvordan? Kategori: Om PhotoShowOff

MG
22. August 2011 kl. 10:01

MG

Oprettet: January, 2011
Fra Nordsjællland

Hej Morten
Nu har vi klaret at få gennemført en hyggelig fototur til Tegners Museum.
Der har vist sig at være interesse for en fælles tråd, hvor deltagerne hver især skulle kunne lægge et par billeder ind med kommentarer, til beskrivelse af løjerne.
Hvordan gør man det?
Hilsen Michael.

Eva
22. August 2011 kl. 16:22

Eva

Fra Silkeborg opland

Det kan man ikke, man kan ikke lægge billeder ind i trådene.

MG
22. August 2011 kl. 16:31

MG

Fra Nordsjællland

#2 Det var jo nok det jeg tænkte. Derfor er indlægget adresseret til Morten, i håb om at få interessen for fototure øget en hel del, ved hjælp af et tiltag for en sådan funktion indenfor sidens muligheder.

Morten Trolle
24. August 2011 kl. 08:39

Morten Trolle

Oprettet: November, 2009

Hej MG,

Jeg har længe overvejet, hvordan vi kan lave et system til det. Det kunne fx være, at man kunne tilknytte et billede til en tidligere fototur, såfremt man har stået som deltager.
Desværre er min tid pt. ret minimal. Men lige så snart jeg får lidt luft igen, så skal jeg nok sørger for at vi får fokus på PSO og lavet nogle af de mange tiltag vi har på tegnebrættet :)

--
Morten

MG
24. August 2011 kl. 10:00

MG

Fra Nordsjællland

Mange tak for din respons Morten, vi venter i spænding.
Michael

Skriv kommentar

Log ind påkrævet
Du skal være logget ind for at kunne bruge denne funktion.

Email

Adgangskode

Auto log ind
Benyt kun auto log ind på din egen private computer, da autologin fremover automatisk vil logge dig ind.

Opret profil
Glemt adgangskode?
Det kan du med en profil

­