|
MG 31. October 2011 kl. 20:58
Oprettet: January, 2011 Fra Nordsjællland
|
 Hej allesammen.
For første gang har jeg blokeret en bruger, da hans umådeholdne brug af lange og meningsløse kommentarer har flyttet flere af billederne uden for rækkevidde.
Ved at blokere brugeren "Tillykke PhotoShowoff", er der kommet orden på siden igen.
Kan kun anbefales at alle gøre det samme.
|
| |
|
Tillykke PhotoShowOff 31. October 2011 kl. 21:04
|
Kommentaren er slettet af en moderator.
|
| |
|
Tillykke PhotoShowOff 31. October 2011 kl. 21:05
|
|
| |
|
John Ottesen 31. October 2011 kl. 21:05
Oprettet: March, 2011 Fra 7900 Nykøbing M. Nordjylland
|
 Nu har jeg også både blokkeret og anmeldt ham.
Men nu må Morten altså snart komme på banen, og få sat en effektivt stopper for den slags, det er jo aldrig set på andre sider, som jeg kender - så hvor svært kan det mon være????
|
| |
|
Tillykke PhotoShowOff 31. October 2011 kl. 21:07
|
|
| |
|
John Ottesen 31. October 2011 kl. 21:21
|
 Ja og du er et fjols TS.
|
| |
|
Morten Trolle 1. November 2011 kl. 14:22
Oprettet: November, 2009
|
 Jeg er simpelthen så ked af at skulle indføre et automatiseret censur system og har håbet at tåben ville give op af sig selv.
Men det er urimeligt over for jer brugere og vi går straks i gang med at kigge på, hvordan vi kan stoppe det galskab.
--
Morten
|
| |
|
Arne Jedorf 1. November 2011 kl. 14:38
Oprettet: February, 2011 Fra Fyn
|
 Det er utroligt der findes sådan nogle tåber, hvad får han/hun ud af det, det kan der da ikke være megen sjov ved.
Håber der er en løsning.
|
| |
|
Hans Kristian Hannibal-Bach 1. November 2011 kl. 16:55
Oprettet: June, 2011 Fra Odense, Fyn
|
 jeg er ikke et sekund i tvivl om at disse angreb har lagt en stor dæmper på brugernes lyst til at deltage i forummet og uploade billeder
så noget er der nødt til at ske, desværre :-(
vi må bare prøve at lade være med at svare på disse troll indlæg og anmelde dem med det samme
|
| |
|
Kim Vester Boll 1. November 2011 kl. 18:11
Oprettet: April, 2011 Fra Nordvestjylland
|
 Jeg ville egentlig gerne vide om en blokering kun gør at jeg ikke kan se den blokerede mere? Kan den blokerede stadivæk se min færden?
|
| |
|
Hans Kristian Hannibal-Bach 1. November 2011 kl. 18:36
Oprettet: June, 2011 Fra Odense, Fyn
|
 jeg tror kun det er dig der ikke ser indlæg fra den du har blokeret
jeg tror ikke du forhindre den blokerede i at læse alle indlæg på forum
men helt sikkert et godt spørgsmål
|
| |
|
Åhhh Herrestedgud 1. November 2011 kl. 19:49
|
|
| |
|
MonaS 1. November 2011 kl. 20:40
Oprettet: November, 2010 Fra Rudersdal 2840
|
 Åhhh Herrestedgud-hvor du er dog ynkværdig - få dig et liv med lidt indhold så du ikke behøver at klovne rundt her.
Det er da så usselt som det kan blive!
|
| |
|
Thomas Heie Nielsen 1. November 2011 kl. 21:34
Oprettet: April, 2011 Fra København
|
 #2, #3, #5 og #12
Du ER og BLIVER en sølle stakkel.
Jeg håber der er nogle plejere, pædagoger, psykologer, sygeplejersker eller læger, som tager sig godt af dig på dit bosted, psykiatriske afdeling, eller hospital hvor du bor/opholder dig.
Jeg ber til, at du får den rette medicin i rigelige doser, så du kan have et nogenlunde tåleligt liv og hverdag. De fleste mennesker har gode dage og dårlige dage. Der er tilsyneladende LANGT imellem dine gode dage. Det gør mig ondt.
Jeg håber du kan holde dit liv ud, din hverdag og dig selv ud. I så fald er du formentlig den eneste.
|
| |
|
John Ottesen 1. November 2011 kl. 21:40
|
 Ja han er et ynkeligt skrog - men nu holder jeg en pause, til Morten finder ud af, at stoppe ham, og evt. andre.
Der er heldigvis andre fotosider, hvor den slags ikke kan finde sted.
|
| |
|
MG 1. November 2011 kl. 21:53 Opdateret 1/Nov 21:53
Oprettet: January, 2011 Fra Nordsjællland
|
 John, det er en skam at du lader staklen vinde. Et enkelt sygt menneske skal da ikke sætte vores dagsorden.
Han er jo så gennemskuelig, at man sagtens kan se, at her er én som skal blokeres. Når dette er gjort går livet videre.
Lad ham blot leve sit eget sølle lille liv.
|
| |
|
Thomas Heie Nielsen 1. November 2011 kl. 22:03
|
 Hvis folk forlader siden på grund af sådan en stakkel, så får vedkommende jo blot det som han/hun ønsker:
- at vi hopper på pinden
- at vi begynder at diskutere
- at vi hidser os op
- at vi forlader siden
JEG bliver på sitet uanset HVILKE tumper som slipper igennem og så håber jeg at der meget snart bliver lavet nogle alvorlige forhindringer, som kan stoppe eller begrænse den slags eksistenser.
|
| |
|
Kim Vester Boll 1. November 2011 kl. 22:39
Oprettet: April, 2011 Fra Nordvestjylland
|
 Et eller andet sted har John ret i at holde en pause. Manden burde ikke vinde men på den anden side er vi som brugere magtesløse. Administrator burde kunne stoppe manden med lynets fart og sørge for at han ikke vender tilbage! Siden her fejler altså, hvad det angår og hvis ikke det kan laves bedre forstår jeg godt hvis man forlader stedet. Overvejer selv det samme.
|
| |
|
Thomas Heie Nielsen 1. November 2011 kl. 22:47
|
 Det er helt sikkert forståeligt men meget beklageligt hvis folk forsvinder fra sitet.
Det er jo langt fra første gang at den person dukker op og sviner alt og alle til og smadrer rundt på sitet og der har været ganske mange opfordringer til at gøre noget ved det og idéer til hvordan det evt. kunne foregå.
Jeg har selv været udsat for en stærk forfølgelse fra vedkommende på et tidspunkt, så jeg ser frem til at der bliver strammet op.
|
| |
|
John Ottesen 1. November 2011 kl. 23:42
|
 Jeg forlader skam ikke siden, men jeg holder en pause til det bliver sådan, at den slags ikke får adgang til siden!!
Og det er jo egentlig ganske nemt, ved indmelding sendes et mail til det opgivne adr. med et link, som der skal besvares, før der åbnes op, for adgang.
Er mail falsk, er der ingen adgang.
Nu vil jeg bruge den næste uges tid, til at lege med mit nye Sony A77.
|
| |
|
MonaS 2. November 2011 kl. 09:09
Oprettet: November, 2010 Fra Rudersdal 2840
|
 Kim og John - når bare i kun holder pause !
Lad ikke den tåbe ødelægge siden - den fornøjelse skal han vel ikke have!
God fornøjelse med dit nye Sony A77 John og kom snart tilbage med en masse fine fotos.
|
| |
|
John Ottesen 2. November 2011 kl. 09:56
|
 Her var Morten jo meget hurtigt, og jeg føler mig sikker på, at der nu er så stor sikkerhed, som der kan laves.
Jeg tror, at vi nu får en sikker side!
Men nu skal jeg have læst manual og afprøvet det nye kamera, så er jeg tilbage igen.
|