|
Torben Bech 14. November 2011 kl. 09:22
Oprettet: May, 2011 Fra Faxe Ladeplads
|
 Hvorfor nu det, den skriver FEJL
Du skal vælge et billede på din lokal computer som du vil uploade til PhotoShowOff.
Det er min lokale computer. godt nok skiftet for nyeligt og billeder overført ved hjælp af extern hard disk.
Hvad gør man??
|
| |
|
Torben Bech 14. November 2011 kl. 09:53
Oprettet: May, 2011 Fra Faxe Ladeplads
|
 Jeg har fundet ud af det!! Jeg var ikke klar over begrænsningen på de 8 MB. I øvrigt misvisende fejl beskrivelse!
|
| |
|
Anton Mogensen 14. November 2011 kl. 10:04
|
 Er du klar over hvor meget 8 mb er?
Det giver jo ingen mening at uploade dine ukomprimerede RAW-filer - det er i virkeligheden det mest misvisende
|
| |
|
Thomas Heie Nielsen 14. November 2011 kl. 10:53
Oprettet: April, 2011 Fra København
|
 # 3
Hvor henne i Torben's to indlæg står der noget om ukomprimerede RAW filer?
Om man tager jpeg billeder eller RAW filer, som man efterfølgende konverterer til jpeg er irrelevant. Der er efterhånden ikke et kamera som tager billeder hvis filstørrelse er mindre end 8 Mb.
Torben er i øvrigt ikke den første som har oplevet denne "fejl" og heller ikke den første som har skrevet et indlæg om det.
Prøv at hjælp folk, i stedet for st spil smart.
Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige, så lad være.
|
| |
|
Gert R. 14. November 2011 kl. 11:59
|
 #4. Thomas
Er enig med dig. Tyder desværre på at endnu en "tumling" har fundet adgang til siden. Nu med et scannet billede for at legalisere det :-(
|
| |
|
Eva 14. November 2011 kl. 12:16
Oprettet: January, 2011 Fra Silkeborg opland
|
|
| |
|
Gert R. 14. November 2011 kl. 12:27
|
 #6 Eva. Billedet jeg referer til var her da jeg skrev min kommentar. Har sendt en meddelelse til Morten om at kigge lidt på vedkommende. Jeg giver dig helt ret i at linket, du har med, tydeligt viser en person, som må have store problemer med sit mindreværd.
|
| |
|
Thomas Heie Nielsen 14. November 2011 kl. 12:37
|
 Jeg er helt enige med jer Gert og Eva.
Undskyld til Torben, at vi nu bruger dit forum emne til at diskutere noget andet. Håber det er OK med dig.
På denne tråd:
http://photoshowoff.dk/forum/nyheder/413-nyheder-pso
Fremgår det at man ifølge den nye procedure:
"2. Man kan ikke kommenterer førend man har uploadet minimum 1 billede
Som titlen siger. Fremover skal man minimum have uploadet 1 billede, førend man kan kommenterer i forummet, på andres billeder osv. Alt kommentering er simpelthen lukket indtil da."
Men som John Ottesen #46 nævner længere nede i tråden:
"Desværre kan man tilsyneladende bare slette det billede igen, så snart man er godkendt??? Der er vist et hul i 'loven'???"
|
| |
|
Gert R. 14. November 2011 kl. 12:53 Opdateret 14/Nov 12:55
|
 Også undskyld fra mig Torben.#9 Thomas i dit link står også at hvis mange trykker blokér ved en bruger, vil alarmklokken ringe ved admin. Så vigtigt at når disse typer dukker op, at vi gør brug af denne mulighed.
Vidste i forøvrigt at man nu kan få en App. til android telefoner der kan spore IP-adresser? En god mulighed for at finde synderne.
|
| |
|
Anton Mogensen 14. November 2011 kl. 12:59
|
 En skændsel at to rygklapperklubmedlemmer nu har bemægtiget sig denne tråd. I skulle skamme jer. Jeg sletter min profil, vil ikke være i stue med jer.............
|
| |
|
Thomas Heie Nielsen 14. November 2011 kl. 13:38
|
 Jeg ved godt at der er denne mulighed for at blokere en bruger.
Men jeg vil - som udgangspunkt - ikke blokere en bruger, med mindre vedkommende er meget grov og personlig.
Jeg vil hellere stå på hovedet i brugerens profil og se hvad brugeren foretager sig, hvem brugeren forfølger, hvordan brugeren opfører sig, hvordan brugeren skriver til folk osv. og se om der er tegn på personlig forfølgense eller om det er "spredhagl" mod alt og alle og helt tilfældige brugere.
Men dejligt at vedkommende nu er smuttet igen. Vi har ikke brug for den slags typer herinde.
Vedkommende forsvandt også sidst, da man lagde lidt "pres" på.
|
| |
|
Birgitte G 15. November 2011 kl. 05:06
Oprettet: October, 2010
|
 Jamen - idioten/staklen er her da endnu?????
|
| |
|
Thomas Heie Nielsen 15. November 2011 kl. 07:50
|
 Ja det ser det ud til.
Profilen var dog slettet/lukket i et stykke tid. Men nu ser jeg at den er genåbnet. Hvordan det kan lade sig gøre ved jeg ikke. Til gengæld holder vedkommende sig til syneladende i ro. Men så længe profilen er åben, kan vi jo holde øje med vedkommende og se om vedkommende bliver mere aktiv og begynder at svine folk igen.
|