PhotoShowOff

Auto log ind

PhotoShowOff handler om billeder. Her kan du uploade dine bedste billeder og få andres kritik og vurdering af dem og måske endda lære lidt fifs til et bedre billede. Det er gratis, underholdende og inspirerende.

Tak for denne gang. Kategori: Om PhotoShowOff

Gert R.
29. December 2011 kl. 15:38

Nedlæggelse af profil.

Med dette indlæg vil jeg meddele at jeg først i det nye år, agter at nedlægge min profil her på Photo Showoff. Jeg har med stor interesse fulgt fotograferne og alle de gode billeder. Det var også for at lære. Kritik og ros af mine billeder har vist mig mine styrker, men ikke mindst mine svagheder, i den fascinerende, men svære hobby det er at fotografere. Mit forhold til efterfølgende billedbehandling, er ambivalent. Det er stadigt min overbevisning, at det er i optage øjeblikket at man skal forsøge at perfektionere billedet og ikke ved computeren. En særlig tak til dig Morten Trolle for arbejdet med siden, der giver vi "amatører" en mulighed for at vise vore billeder i et større forum. Her har været et mindretal af fotografer, som jeg har haft en tættere tilknytning til end andre, vi har delt lidt af vores privatliv med hinanden, både med alvor og humor. Tak for det. For de af jer der stadig vil have en eller anden form for kontakt, er det muligt at træffe mig her: http://facebook.com/gert.r.rasmussen  Med ønsket om et rigtigt GODT NYTÅR, siger jeg tak for denne gang.

TVB PHOTO
29. December 2011 kl. 21:27

TVB PHOTO

Oprettet: December, 2010
Fra Aros

Ærgerligt, at du forlader os, Gert, men du har jo antageligt dine grunde.
Rigtig godt Nytår til dig.

John Ottesen
30. December 2011 kl. 13:10

John Ottesen

Oprettet: March, 2011
Fra 7900 Nykøbing M. Nordjylland

Jeg tilslutter mig helt Tommy!

Godt Nytår Gert.

Jonna Møller
30. December 2011 kl. 17:47

Jonna Møller

Oprettet: March, 2011
Fra randers

Tak for denne gang Gert og Godt Nytår til dig:-))

MonaS
3. January 2012 kl. 11:36

MonaS

Oprettet: November, 2010
Fra Rudersdal 2840

Godt nytår Gert- jeg håber du vender tilbage engang.

Skriv kommentar

Log ind påkrævet
Du skal være logget ind for at kunne bruge denne funktion.

Email

Adgangskode

Auto log ind
Benyt kun auto log ind på din egen private computer, da autologin fremover automatisk vil logge dig ind.

Opret profil
Glemt adgangskode?
Det kan du med en profil

­