Nedlæggelse af profil.
Med dette indlæg vil jeg meddele at jeg først i det nye år, agter at nedlægge min profil her på Photo Showoff. Jeg har med stor interesse fulgt fotograferne og alle de gode billeder. Det var også for at lære. Kritik og ros af mine billeder har vist mig mine styrker, men ikke mindst mine svagheder, i den fascinerende, men svære hobby det er at fotografere. Mit forhold til efterfølgende billedbehandling, er ambivalent. Det er stadigt min overbevisning, at det er i optage øjeblikket at man skal forsøge at perfektionere billedet og ikke ved computeren. En særlig tak til dig Morten Trolle for arbejdet med siden, der giver vi "amatører" en mulighed for at vise vore billeder i et større forum. Her har været et mindretal af fotografer, som jeg har haft en tættere tilknytning til end andre, vi har delt lidt af vores privatliv med hinanden, både med alvor og humor. Tak for det. For de af jer der stadig vil have en eller anden form for kontakt, er det muligt at træffe mig her:
http://facebook.com/gert.r.rasmussen Med ønsket om et rigtigt GODT NYTÅR, siger jeg tak for denne gang.