PhotoShowOff

Auto log ind

PhotoShowOff handler om billeder. Her kan du uploade dine bedste billeder og få andres kritik og vurdering af dem og måske endda lære lidt fifs til et bedre billede. Det er gratis, underholdende og inspirerende.

mulighed for email notifikation når nogen sætter foto-ting til salg... Kategori: Ris/Ros

Nattoralaaq
19. January 2011 kl. 16:09

Oprettet: December, 2010

photshowoff er på mange måder rigtig god.
Dog mener jeg at den kan forbedres, aktuelt med nedenstående forslag.

Når det er sådan at man ikke lige hænger ved en PC hver dag - og selv om man lige får tjekket det der som minimum skal tjekkes, sker der jo det, at man ikke lige får checket diverse foto web-sider, såsom photoshowoff's brugtmarked.

Det kunne være rart hvis man kunne få mulighed for - evt. med flueben - at få en email notifikation, når noget der kunne have éns interesse bliver sat til salg.

Annoncer når dertil også hurtigere ud til alle dem der har tilvalgt muligheden såfremt det er inden får tilmeldtes interesse områder.

Mon det kun er mig der har sådan "en skør" idé...?...

Eller mon det er så god en idé at photoshowoff kommer til at skabe præsædens - og derved efterfølges af andre foto-sider som har brugtmarked!?!...

Hilsen
Ole

Morten Trolle
19. January 2011 kl. 16:29

Morten Trolle

Oprettet: November, 2009

Hej Ole,

Det er da en fantastisk idé.
Det noterer vi -vi har desværre rigtig travlt i disse dage, så jeg kan ikke love, hvornår vi har noget klar. Men det er noteret og vil blive lavet en dag.

Morten Trolle
13. June 2011 kl. 22:59

Morten Trolle

Oprettet: November, 2009

Hej Ole,

Det er nu muligt :)
Du skal aktivt tilmelde dig i de kategorier, hvor du ønsker at modtage en email.
Dvs. gå ind i Brugtmarked overblik. Vælg en kategori og herefter kan du i bunden af oversigten aktivere emailudsendelse for den givne kategori.

--
Morten

Skriv kommentar

Log ind påkrævet
Du skal være logget ind for at kunne bruge denne funktion.

Email

Adgangskode

Auto log ind
Benyt kun auto log ind på din egen private computer, da autologin fremover automatisk vil logge dig ind.

Opret profil
Glemt adgangskode?
Det kan du med en profil

­