|
Martin 8. April 2011 kl. 12:20
Oprettet: January, 2011 Fra Nykøbing Sjælland
|
 Hey
Jeg ved siden netop har været gennem et par store opdateringer, og der nok kommer til at gå lidt tid inden der kommer mere på, men jeg har alligevel et par ting jeg synes kunne være fine.
Når man står i et forum (kategorier) så er der ingen direkte knap til at oprette et nyt indlæg i denne kategori.. Det kunne være smart.
Et normalt flow for mig ville være at læse kategoriens overskrifter for at se om der var en tråd i forvejen om det emner jeg ønsker at skrive om, er der ikke det, så ville jeg trykke på den opret ny tråd knap som ikke er der.. :)
En anden ting. Det er svært at se om der er kommet nye indlæg som man ikke har læst. Ofte må man (i hvert fald jeg) åbne trådene, gå til sidste svar, og se om jeg allerede har læst dette. Det kunne være fint hvis overskriften f.eks. stod med fed hvis der var nye indlæg i en given tråd.
/Martin
|
| |
|
Martin 28. April 2011 kl. 14:36
|
 Her kommer jeg så igen.. :)
Min profiltekst er halvlang, men man kan ikke se den på siden.
Grunden her er at jeg har tegnet en lille pil på denne måde "< - -" blot uden mellemrum efter mit link til flickr.
Alt tekst efter denne pil, bliver ikke vist på siden.
Jeg har testet at teksten kommer hvis jeg fjerner pilen, men nu lader jeg den lige være indtil en udvikler har set det :)
/Martin
|
| |
|
Eva 28. April 2011 kl. 16:14
Oprettet: January, 2011 Fra Silkeborg opland
|
 "Det er svært at se om der er kommet nye indlæg som man ikke har læst. Ofte må man (i hvert fald jeg) åbne trådene, gå til sidste svar, og se om jeg allerede har læst dette"
Hvis det er tråde du deltager i, kommer der besked om nye indlæg øverst på siden "notofikationer" ;-))
|
| |
|
Martin 28. April 2011 kl. 16:29
|
 Jah, den bruger jeg også meget :)
Men til de andre ting. Hvis der f.eks. er kommet 10 indlæg i forskellige tråde som jeg ikke selv har svaret på, men som jeg følger med i, så synes jeg det er lidt bøvlet at finde disse, og måske kunne jeg have svaret noget relevant i nogle af dem.. :P
Men det kan være det blot er mig der har det på den måde :) Jeg kan jo begynde selv at skrive ned hvilke tråde jeg har læst om hvad klokkeslættet var for sidste svar :)
/Martin
|
| |
|
MG 28. April 2011 kl. 18:36
Oprettet: January, 2011 Fra Nordsjællland
|
 Hej Martin. På samtlige bådfora jeg frekventerer, findes der en funktion: Gå til første ulæste indlæg, så hvorfor ikke her? I virkeligheden måske et spørgsmål til Morten.
Michael
|
| |
|
Martin 6. May 2011 kl. 12:59
|
 #5: Jeg er helt enig :) Det er præcis hvad jeg også tænker.. Nu har jeg f.eks. haft travlt på arbejdet de sidste dage og har derfor ikke haft tid til at sidde her på siden.
Nu når jeg er tilbage igen har jeg glemt alt om hvilke tråde jeg har læst, og jeg har ikke overblik over hvilke nye indlæg der er kommet..
Med en sådan funktion ville jeg lynhurtigt kunne læse op på de ting der er kommet mens jeg ikke har været her :)
/Martin
|