PhotoShowOff

Auto log ind

PhotoShowOff handler om billeder. Her kan du uploade dine bedste billeder og få andres kritik og vurdering af dem og måske endda lære lidt fifs til et bedre billede. Det er gratis, underholdende og inspirerende.

Æ, Ø & Å Kategori: Ris/Ros

Stephen Fenstov
22. May 2011 kl. 16:14

Først og fremmest tak Morten, for at lave denne side. Den er betydelig kønnere end det forrige projekt. ;o)

Det virker også som om at der er meget godt gang i den her, har dog ikke rigtig været så meget på, på den svenske og engelske. Så hvordan aktivitets- niveauet er dér ved jeg ikke, men et godt projekt du har gang i.

Jeg har dog et enkelt spørgsmål vedrørende mail.

Ved ikke om det har været oppe at vende før, men når jeg modtager en mailbesked får jeg ikke æ,ø & å men nogle underlige tegn. Ikke at det betyder så meget, men kan det ikke rettes?

Mvh
Stephen

Lone A.
22. May 2011 kl. 17:47

Lone A.

Oprettet: October, 2010
Fra nordvest-sjælland

Jeg har ikke problemer med Æ, Ø og Å i mine mailbeskeder.

Freddy
22. May 2011 kl. 18:22

Freddy

Oprettet: September, 2010

Mine mails ser altid sådan ud. Jeg tror det er hvad Stephen mener.

Du modtager denne email, da der er ny aktivitet på et billede du følger på PhotoShowOff.

Lone A. kommenterede billedet Lystfiskere på Helgenæs
Læs kommentaren på http://photoshowoff.dk/billeder/mennesker/18212-lystfiskere-helgenaes

Og det er lidt "træls" :)

Lone A.
22. May 2011 kl. 18:59

Lone A.

Oprettet: October, 2010
Fra nordvest-sjælland

Sorry, jeg troede det var i personlige beskeder :-)

Stephen Fenstov
22. May 2011 kl. 20:14

Jeps, det er lige præcis det jeg mener Freddy. Alle andre mails ser normale ud. :o))

Morten Trolle
23. May 2011 kl. 15:07

Morten Trolle

Oprettet: November, 2009

Ja det er da ikke kønt.
Vi kigger lige på, om vi kan finde årsagen herinde.

--
Morten

Stephen Fenstov
10. November 2011 kl. 14:09

Stephen Fenstov

Oprettet: October, 2011
Fra 2000 F

Har I fået kigget på det, eller kan I ikke finde årsagen? Ikke at det betyder det helt store, det er blot lidt irriterende.

TVB PHOTO
11. November 2011 kl. 03:07
Opdateret 11/Nov 03:11

TVB PHOTO

Oprettet: December, 2010
Fra Aros

Hej Stephen. Jeg tror, at det har noget at gøre med det danske alfabet. Vi er de eneste, der bruger de sidste tre bogstaver i alfabetet, og det forstår de fleste programmer ikke.
I stedet for de benævnte bogstaver, får du sikkert et tegn, der ligner ruder fra et spil kort med et spørgsmålstegn i.

Stephen Fenstov
11. November 2011 kl. 11:11

Stephen Fenstov

Fra 2000 F

Hej Tommy.

Jo, helt klart det danske alfabet som er synderen, men det må man jo kunne kode sig ud af. Det er den eneste mail notifikation som jeg modtager, hvor dette ser sådan ud. Alle andre har æ,ø & å, så det burde kunne lade sig gøre. Resten af siden har jo netop de nævnte bogstaver.

Morten Trolle
11. November 2011 kl. 16:18

Morten Trolle

Oprettet: November, 2009

Hej Stephen,

Vi har ikke fundet en løsning nej.
Men så snart en udvikler keder sig, så skal vi nok få kigget på det.

--
Morten

Freddy
17. November 2011 kl. 13:21

Freddy

Oprettet: September, 2010

Du modtager denne email, da der er ny aktivitet på et billede du følger på PhotoShowOff.

Stephen Fenstov
23. February 2012 kl. 18:06
Opdateret 23/Feb 18:07

Stephen Fenstov

Fra 2000 F

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ser det jo helt menneskeligt ud at læse. Tak for at I nu har fikset denne mindre detalje. :o)

Mvh.
Stephen

Skriv kommentar

Log ind påkrævet
Du skal være logget ind for at kunne bruge denne funktion.

Email

Adgangskode

Auto log ind
Benyt kun auto log ind på din egen private computer, da autologin fremover automatisk vil logge dig ind.

Opret profil
Glemt adgangskode?
Det kan du med en profil

­