|
Hamish McTorsk 14. January 2012 kl. 05:35
Oprettet: November, 2011 Fra Albertslund
|
 Hej Morten,
jeg er blevet meget glad for PSO og føler at jeg har fundet nøgle nye venner her.......Flot arbejde.......
Der er en ting som jeg syntes burde ændres men er dette kun mig som har det sådan, vil gerne høre fra andre medlemmer hvad de syntes så kom med jeres meninger............
Forslag til Tomel system:
Er dette muglig at ændre vores tommel system så mand kan give mellem 1 og 5 tomler til en billed.
Hilsen Hamish
|
| |
|
Morten Trolle 14. January 2012 kl. 10:27
Oprettet: November, 2009
|
 Hej Hamish,
PhotoShowOff blev oprindeligt lanceret med et stjerne system.
Men begejstringen for dette system var ikke stor.
Problematikken er, at folk har vidt forskellige følelser om hvad fx værdien af 3 stjerner af, og dermed blev resultatet tit "underligt".
Efter vi har lavet tommelsystemet er der kommet en bredere opbakning om systemet og det er let at bruge.
|
| |
|
MG 14. January 2012 kl. 11:08
Oprettet: January, 2011 Fra Nordsjællland
|
 På en måde kan jeg godt følge Hamish i at der kunne være brug for en differentiering, samtidig skal det vel heller ikke ende i en form for karaktergivning.
Et kompromis kunne være vort sædvanlige system, suppleret med en form for nominering til ugens billede. Det er jo ikke sikkert, at de brugere der har medvirket til flest synes-om erklæringer for et foto, samtidig synes at her er ugens bedste billede.
Hilsen Michael.
|
| |
|
Hans Kristian Hannibal-Bach 14. January 2012 kl. 11:26
Oprettet: June, 2011 Fra Odense, Fyn
|
 kunne man ikke bare lave en kort kommentar til de billeder man tomler?
og så på den måde lave en druduering af hvor godt man syntes billedet er?
|
| |
|
Hamish McTorsk 16. January 2012 kl. 04:14
Oprettet: November, 2011 Fra Albertslund
|
 Tak allesammen.....
|
| |
|
Dennis Zepernick 17. January 2012 kl. 18:54
Oprettet: August, 2011 Fra Hjørring
|
 Jeg tror det kunne være godt med et 1-5 stjerne system hvor du kan give stjerner for Komposition, teknik, overall billede osv.
|